I. Pisanie:
1. Nie spamujemy [o spamie przeczytasz na dole]. 2. Nie offtopujemy [o offtopie przeczytasz na dole]. 3. Nie zamieszczamy w postach treści erotycznych, wulgarnych, obrażających innych użytkowników, etc. 4. Piszemy zgodnie z przyjętymi zasadami ortografii i interpunkcji. 5. Nie piszemy kolorami. Kolorowy tekst jest dozwolony tylko w sygnaturze. Użytkownicy mogą używać kolorów tylko za pozwoleniem Administratora bądź Moderatora (Pytania na ChatBox oraz na PW) 6. Pogrubienie stosujemy tylko, aby pogrubić nick użytkownika [zawsze] oraz, aby zaznaczyć coś. 7. Kursywy używamy tylko, aby zaznaczyć tytuł: książki, filmu, piosenki, etc. 8. Podkreślenia używamy w uzasadnionych wypadkach. 9. Przekreślenia używamy, aby zmienić tekst, etc. 10. Jeżeli którykolwiek członek Zespołu Administracyjnego zauważy naruszony którykolwiek punkt powyższego regulaminu pisania, ma prawo poinformować użytkownika poprzez Prywatne Wiadomości (PW) o poprawienie. 11. Jeżeli, mimo nalegań, użytkownik nie zmieni treści postu, którykolwiek członek Zespołu Administracyjnego ma prawo: - usunąć rażącą treść postu; - poprawić błąd ortograficzny i zaznaczyć go na czerwono; - jeżeli post narusza w wielkim stopniu powyższy regulamin pisania członek Z.A. (Zespół Administracyjny) ma prawo usunąć post w całości.
II. Avatar/Sygnatura:
1.Avatar/Sygnatura nie może zawierać treści wulgarnych, erotycznych anie posiadających linki do stron zawirusowanych, płatnych, treści wulgarnej, erotycznej, bądź niezgodnej z polskim prawem. 2. Zespół Administracyjny ma prawo nakazać użytkownikowi zmianę avatara/sygnatury, jeżeli łamią one powyższy regulamin avataru/sygnatury lub, jeżeli użytkownik odmówi, Z.A. ma prawo usunąć avatar/sygnaturę.
III. ChatBox:
1. Nie spamujemy [o spamie przeczytasz na dole]. 2. Staramy się pisać zgodnie z przyjętymi zasadami ortografii i interpunkcji. 3. Piszemy czytelnie i zrozumiale dla innych. 4. Post nie może zawierać treści wulgarnych, erotycznych oraz linków do stron wulgarnych, erotycznych, płatnych, zawirusowanych, etc. 5. ChatBox będzie czyszczony raz na tydzień, a w większych wypadkach [spam, etc.] będzie czyszczony częściej.
IV. Nick:
1. Nie zmieniamy nicków od tak sobie. Trzeba podać powód, dlaczego chcemy zmienić nick. 2. Nick można zmienić tylko 2 razy!
V. Ostrzeżenia:
1. Każdy użytkownik może otrzymać maksymalnie trzy ostrzeżenia! Po trzech ostrzeżeniach następuje ban. 2. Bana można też dostać za ciągłe spamowanie, offtopowanie, nabijanie postów [niewłaściwie], etc.
VI. Reputacja:
1. Reputację może dawać każdy, kto posiada status: Moderator, Administrator, (jeżeli uda mi się to beda tez inne grupy uzytkowników forum) 2. Reputacja musi być uzasadniona. 3. Plusy (+) oraz minusy (-) - ogólnie przyznawać punkty reputacji można co 300 minut.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Spam - niechciana informacja wysyłana w nadmiernej ilości:
- zbytnia ilość liter: Heeeeeeeeeeeeeeeeej! - zbytnia ilość znaków interpunkcyjnych: Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - post pisany wielkimi literami także uważamy za spam: CZEŚĆ!! - zbytnia ilość "uśmieszków": - wysyłanie wiadomości "pojedynczych": C Z E Ś Ć ! - wysyłanie samych "uśmieszków":
OffTop - przybranie innego tematu wątku. Dopuszczalne są tylko trzy formy znaków! Np. Cześć!!! Heeej! PS. Nie dotyczy to Capsu i "uśmieszków"
|